- Fredag lyckad!

Idag va det en grym dag i skolan, vi slutade 12 då åkte jag & mikaela hem till mig käkade. Sen drog vi till skolan igen för att sitta i seket på innebandy dm för grabbarna. Matcherna gick & det blev bråk i matcherna. Sen hamnade jag i bråk med en kille som kallade mig orre så jag slog han. Haha dampade lite men inge mer om de för det hände en hel del mer saker. Efter så gick jag & matte hem till han, han hömtade lite saker sen drog vi till mikaela. Vi käkade middag sen drog vi till nellie med wilma jonte jesper matte mikaela & jag. Vi tog kort med hennes nya system kamera & sen gick killarna så vi hade tjej snack. vi kom nyss hem, har match imorgon så upp tidigt & bara köör! Vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0