- Godmorgon

Sitter just nu i skolan ska egentligen ha extra engelska men min lärare är som vanligt inte här. Jag har extra engelska för jag inte är godkänd, men hur ska jag bli det om hon aldrig kommer på lektionerna som hon ska hjälpa mig på. Så trött på henne, hon är en riktigt kärring! Efter skolan idag åker jag till gymmet, ska gymma med Felicia sen blir det hem & sova. Igår var jag på gymmet mötte Olivia & Isabell där så vi köttade tillsammans. Vi körde ben & mage. Efter det åkte jag på träning det gick bra vi hade as kul, kärlek till mina lag kamrater, Efter min träning kollade jag hj:s träning joel ville att sällskap för han var sjuk. Vi hade as kul, sen åkte jag hem duschade och somnade. Är as trött så ska hem & sova efter gymmet. Men nu ska jag ringa min mamma. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0