- Fredag lördag söndag måndag tisdag

Detta inlägg berättar jag om vad jag gjort i min helg, med mina nära & kära!


I fredags var vi med skolan i rudan för fridluftsdag vi badade isvak det va as kallt inget jag gör om direkt, slutade halv 4 så åkte jag & gymmade med felicia & josephine. Vi köttade som vanligt och sen åkte vi en var & en för sig sen gick jag till felicia för vi skulle laga tacos efter vi ätit fixade vi oss sen så åkte vi till Josephine för att fira hennes lillebror Jonathan för han fyllde 16 år. Kom väl hem runt 12 kanske. I lördag åkte jag & mamma till port 73 för jag skulle byta ett par skor som jag köpt i fel storlek. Smart! Sen när jag kom hem packade jag innebandy bagen för att dra ner & kolla på lite matcher innan min damlags match var som jag blev kallad till. Jag är inte riktigt van med att spela med dem men det rätt så bra iaf! Jag & Josephine åkte hem till henne där hennes släkt va på lördagen också, så jag duschade hos henne och fixade mig lite snabbt! Senare på kvällen kom Felicia & Robin också, vi satt & kollade en film snackade lite skojade som vanligt! Jag kom hem runt halv 12 då jag fick skjuts hem av felicia som övnings körde. Senare på kvällen hände det lite roliga saker haha. hade nattbesök helt oväntat kan man säga! På söndagen gick jag upp rätt tidigt för att jag skulle iväg att gymma men det blev att jag väntade på felcia så vi gymmade runt 3, Sen åkte vi hem då blev vi upp plockade av Robin & Crille, vi åkte hem till Sebastian i Ösmo där Marcus också var. Vi var hos Sebbe ett tag sen bestämde vi oss för att bowla men det var stöngd när vi kom fram så då åkte vi till pizza house i nynäs för att käka, medans vi va där så beställde vi banor på heron city som vi skulle åka till efter vi ätit. Men det blev inte riktigt så, vi åkte runt i sebastian bil allihopa. Sen mot kvällen så skjutsade Marcus Robin & Crille hem mig & Felicia. Jag kollade på tv hela natten när jag kom hem jag kunde verkligen inte sova & sen på måndagen var jag & gymmade sen innebandy träning hem & sov. Tisdagen var jag i skolan, vid lunch häntade mamma mig för att vi skulle åka till handens närsjukhus. Har ju problem med nyckelbenet så ska få försäkringsbolags pengar. Sen åkte jag tillbaka till skolan hade idrott åkte skridskor, jag har ttp 36 i skostorlek, jag hade ett par herrpjuk i 49, tror ni det gick bra eller? haha herregud! Efter skolan gick jag hem för att hönta träning grejer & sen åkte jag & mötte upp Josephine på gymmet. Nu är jag hemma ligger i söngen. Nationella proven imorgon tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0