- Min helg

I fredags va jag i skolan chillade bara, efter skolan åkte jag till Mikaela med mimmi. vi snackade och skrattade vid halv 9 kom ludde pontus & thea och hämtade oss vi sjöng och hade sjukt kul i bilen. Vi spelade match 22:30 så vi kom hem ganska sent jag & mikaela käkade till kl 1 på natten. Lördagen va upp i tid för det va eb ganska tidig match vi åkte & matcherna givk ganska bra vi kollade andras matcher osv. Vi kom hem ganska sent igår också jag skadade mig på matcheb igår så har ganska ont. idag kollade jag första matchen men funderar på att va med andra matchen finalen. Men vet inte mår dåligt för folk kan inte beete sig som människor. blir sjukt jävla arg på dig. Aja men nu ska jag va social med mina bröder! Pussar Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0