- Lördag & söndag

I lördags vaknade jag & mikaela 12.10 vi fick lite brottom för vi skulle förbi affärern innan matchen. Vi hade match vi hade spelat & allt men det räckte inte dom fick in några skit mål när det va 5 min kvar då en spelare i mitt lag åker på en 5:a för tufft spel. annars hade vi vunnit. Jag & mikaela hade cafeet så skulle vi koka kaffe det gick ju åt skogen haha mikaela ringde rappe som satt i hallen som fick komma & hjälpa oss. Sen åkte jag & mikaela hem till mikaelas mammas kille satt där & hade det chill vi lirade lite fifa bara jag & mikaela. Sen åkte vi hem till Mikaela för att duscha jag somnade i duschen & vaknade av att mikaelas hund slicka mig i ansiktet haha. när jag va klar så sov Mikaela jag ba aha för vi skulle tilllbaka till pontus (mikaelas mammas kille) men då la jag mig i sängen & somnade också. Lyckad kväll haha! jag vaknade vid halv 10 idag va lite ledsen hade sovit oroligt hela natten. Vi har bara legat på soffan heeela dagen jag har lagat mat & sådär bara. Nu är jag hemma & felicia ska komma hit vid 6, sara kimmer hem från london idag så kanske träffar henne en sväng också, får väl se. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0