- Lyckad fredag

halloj, idag när jag vaknade va jag med mamma sen kom mormor, senare drog jag vidare till Mikaela där vi kokade ihop lite mat senare kom agnes vi bakade maränger hade det skoj, senare blev det middag sen va det dags för träning, men träningen va inställd, badass så vi åkte till Mikaela vi började se på monopol sen skulle vi kolla x factor men det blev inte så för vi drog på bio ist, Vi såg pa4 den va sjukt läskig på bio, jag & agnes skrek hela filmen typ. Den är rätt seg i början men i slutet daam.. Vi kom hem vid 00 ungefär, då la vi oss i soffan & nu har dom andra tösarna gått och lagt sig i sängen, medans jag ligger i soffan & snackar med världens bästa! det har vart en bra dag, Imorgon vet jag inte riktigt vad som hönder om det nå spontant igen eller om vi bara tar en chill lördag olika planer ilaggda iaf! pussaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0