- Fredg lördag söndag

Fredag: jag & mikaela va i skolan efter det åkte vi till mig packade tränings grejer osv, senare åkte vi till henne latade oss i soffan, sen drog vi på träning vi plockade upp Connor innan träningen så han földe med för att hålla mikaela sällis, Haha lucas tacklade mig in i ribbstolpe så har fått värsta blåmärket på höften. Det gör as ont men iaf så åkte vi hem till mikaela, connor & mikaela lagade mat medans jag hoppade in i duschen. Det händ väl inte så mycket mer alla somnade förutom jag, jag som skulle upp först haha. Men lördag så gick jag upp rätt tidigt åkte hem spelade match med damlaget, Efter de mötte jag upp felicia jossi vi drog ner till hallen kollade lite matcher osv, sen åkte vi till max & köpte lyxshake på kvällskvisten. Söndag vare upp ännu tidigare för match med 97orna. Efter matchen åkte jag hem tvättade bilen köpte 2 par nya converse sen gick jag hem till felicia där vi glodde på tv, Sen kom robin & sebbe & hämtade oss så åkte vi till donken & åt. Senare drog vi till mig för att kolla solsidan & beck. & nu är jag i sängen tänker lite osv. Vi hörs imorgon puss & nyp i stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0