- Sjukgymnasten

har vart på fysocenter & fixat till mitt nyckelbenet, sitter just nu på bussen påväg tillbaka till skolan. riktigt mysigt not, vi ska äta pizza med skolan idag & kolla film ikväll har vi öppet hus så jag & bilbo åker hem till mig sen drar vi ner till öppet hus & sen kanske kag slver hos han annars sover jag nog med Sara. På öppet hus ska vi göra en engelSka redovisning Skit tråkigt & vill verkligen inte glömmer alltid vad jag ska säga. usch. aja men imorhon är vi iallafall lediga så jag ska följa med Bilbo på hans skolavslutning sen drar väl vi till han & hittar på något iallafall. Han åker till selected på lördag & är borta tills på torsdag kommer sakna han såååå mycket!! vill inte att han ska åka. men vi hörs senare pusss på er!


Kommentarer
Postat av: ELINLICIOUS [BEROENDEFRAMKALLANDE]

Kan inte du vara med i min tävling på bloggen? :) Du kan vinna ett valfritt handgjort smycke...

http://eliinlicious.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

2012-06-12 @ 11:02:08
URL: http://elinlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0