- Ont

Sitter hemma hos Mikaela vi har ju vart i tyresö och haft skoj. Och gjort en annan sak som är lite mer privat, Imorgon ska jag jobba sen får jag se om Bilbo är hemma då träffar jag honom annars skullle jag va med Sara tror jag. På fredag är det midsommar som jag ska spendera med Mikaela sötnosen och min familj. Skojsigt. Det var en härlig kväll igår vi åkte till Ådran alla moppekillar och tjejer. Dom badade och jag satt och tittade på. Vi åkte senare till Mikaela och kollade sverige matchen. Bilbo ringde mig på kvällen också jag blev så glad så jag började gråta. Ha-Ha. Jag saknar min Bilbo så otroligt mycket! :/ ska göra en sak nu hemlis kommer ut på bloggen snart hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0