- Min kärlek till dig

Bilbo mitt hjärta.
Första gången jag träffade dig så blev jag helt varm i kroppen
och tänkte wow vilken kille. Vi fortsatte och träffades och jag
blev mer och mer kär i dig.
Jag visste att du va den rätta jag vill bara ha dig för mig själv.
Det har jag fått också är riktigt glad över det.
Allt gick så fort och det va bara vi!
Det känns som vi har vart tillsammans i nån dag bara men det har vi inte
utan på måndag firar vi 5 hela månader tillsammans!
Helt sjukt va tiden gått fort.
Men jag vill bara säga att jag älskar dig mest av allt
Du är mitt allt och skulle inte kunna leva utan dig.
25/1-2012 är det bästa datumet i mitt liv.
För det va då det blev du och jag.
Och det datumet kommer följa med mig resten av livet.
Jag saknar dig så otroligt mycket när du är borta såhär länge.
När du kommer hem ska jag pussa ihjäl dig hihi. 
Jag vet att vi bråkat över små saker
men vi har löst det på bästa sätt och jag är glad över att vi kan prata
som om vi är bästa vänner. För du är verkligen min bästa vän jag kan
prata med dig om allt. Och det är verkligen underbart.
Tack för du alltid finns där för mig jag finns alltid för dig vad som än händer. 
Det vet du. 
Puss älskar dig mest söötis! ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0