- Datan

Sitter vid datan och kollar runt lite, jag använder aldrig min data ganska sjukt ändå att man har kvar den, men det är ganska skönt att ha kvar den även fast man inte använder den. Idag åkte Bilbo grät imorse som en 3 åring men jag får väll tänka att det går fort som det inte kommer göra men iallafall. Jag och pappa va nyss och lämnade min bil på service det va riktigt kul att få köra den nu igen wiiho. Efter middagen drar jag hem till Mikaela och sover där ska blir riktigt mysigt med mycket snack. Jag har lovat min älskling att inte äta onyttigt och sådär nu när han inte får va med när jag alltid ska äta onyttigt. Så jag får väll hålla mig i skinnet. jag har väll inget annat planerat i veckan tror jag ska va med Lina nån dag och Sara nån dag och Mikaela för det mesta! Bloggen kommer rulla på som vanligt jag bloggar så mycket jag hinner och vad jag gör. På söndag nästa vecka kommer jag ta min bil till Muskö för att träffa min älskling åå vad jag längtar! Nu ´ska jag gå och laga mig lite lunch puss på er!
Gammal bild sorry för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0