- Sänghäng

Hej på er. 
Jag ligger i min säng som jag nu gjort i flera timmar.
Efter jobbet åkte jag och mormor till tyresö skulle köpa en tröja
Men tro inte att den va slut. Lagom arg! 
Men imorgon åker jag & Mikaela in till stan efter jobbet och shoppar bla tröjor och jeans.
Det kommer bli riktigt skojsigt med bestissen! 
Jag måste fördröja tiden så mycket jag kan när inte bilbo är hemma
annars blir jag arg sur och ledsen, men det är redan onsdag imorgon helt sjukt va dagarna går fort alltså.
Jag hade tänkt blogga mycket den här veckan men det blir inte så för privata skäl. 
Jag kommer lägga upp sluten av veckans planer och nösta veckas planer. För det vill ni väl se? 
Eftersom jag är inne på ipaden och bloggar så blir det kasnke nån gammal bild eller något,
vi får se vad det blir för skit. Puss och hej 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0