- Hemma

Sådär då är jag hemma efter en super mysig helg med min älskling. jag ska samman fatta dom dagarna vi harvarv tillsammans dygnet runt, i torsdags efter jobbet stressade jag hem för att städa & springa sen åktebjag & kollade på Bilbos match, sen åkte vi hem till mig & myste sen somnade vi ganska tidigt. Fredag morgonen gick jag upp kl 6 och Bilbo låg kvar och sov, jag va på jobbet till 2 sen åkte jag och pappa hem så jag och Bilbo låg i sängen ett tag sen åkte vi ner till kunsum köpte lite go saker, sen kom hans mammaoch hämtade oss för vi skulle till muskö. Vi gjorde inte så mycket va så fruktansvärt trött så orkade inte vi kollade bara på film. Sen somnade vi på lördag morgonen gick vi upp kl 12 &kollade på Hannsh Montana ( ja det va jag som valde film ) senaremot kvällen gick vi över till deras grannar där det va samma folk, så det lite bad och grillat med mumsig efterrätt. Efter det kollade vi på en film och sen gick vi och la oss i lagom tid. Vi vaknade runt 10 idag det är grymt skönt att sova ut. Vi la oss ytligare framför en film och bara tog det lugnt vi har även solat idag och jag har kollat på tatueringar eftersom jag ska såsmoning om tatuera mig. Tror jag vet vad jag vill göra faktiskt. imorgon är det jobb & älsklingen åker till Prag vill verkligen inte seriöst saknar han så mycket! Men det kommer nog gå fort, det här ärsista veckan jag jobbar så kommer bli super kul när Bilbo kommer hem så vi kan va hela resten av sommaren. Men nu ska jag kolla fotboll Sen ska jag gå och lägga mig är svin trött godnatt på er vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0