- Dom närmaste

Tänkte skriva om mina närmaste. Mikaela vilken pärla hon är, hon är ingen vanlig tjej hon är helt underbar. vi har alltid skoj tillsammans & vi har alltid bästavänner. Förra sommarn va vi på ssc & det började väl med att jag frågade om hon ville gå med till kiosken som hon ville. Jag märkte då att hon var en grym tjej & ville umgås mer med henne sen blev vi bara vänner & har vart det länge nu. Jag har alltid funnits för henne & hon för mig alltid! Mikaela & jag kommer vara vänner för livet! vi har haft samma bekymmer hemma & vi har löst det tillsammans. Hon är oslagbar & jag älskar henne mest av allt! Sara hon & jag va riktigt bra vänner 1-5 ungefär sen drog vi ifrån varandra vi va verkligen dag in & dag ut! Men sen slutade vi va vi snackade inte ens, vi båda va ledsna över det. Sen nu i 8an har vi fått tillbaka kontakten & snackar & är faktiskt riktigt mycket, Jag litar på Sara till 110%. Båda vi är super glada över att vår kontakt kommit upp igen. Alltså det är sjukt va kul vi kan ha tillsammans. Jag & sara kommer vara vänner för livet! Jag älskar dig min fina! Emma har jag inte kännt sålänge men det är en hel go tjej som alltid finns där & hon är verkligen världens snällaste. Vi umgås inte så mycket på fritiden men ibland händer det & vi har suuper kul då också. Jag älskar dig girl! Jag älskar mina vänner mest av allt. Jag har heldre få sanna vänner än många falska! tack för mig hejdå


Kommentarer
Postat av: S A R A

I LOVE YOU ♥

2012-07-19 @ 21:30:56
URL: http://cheersaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0