- Försov mig

haha igår va det Dj bash. Det va bra musik & fett mycket folk som trängdes & knuffades. Vet inte riktigt när jag kom hem men sjukt trött va jag iallafall. Imorse så väckte mamma & pappa mig & frågade om jag skulle med € kolla på nån husbil & käka frukost på donken. Då sa mamma att jag skulle gå upp äta frikost & plugga min engelska. Haha då somnar jag om. Vid halv 1 hör jag pappa kommer hem igen & frågar om
jag inte gått upp än. haha vilken tomte jag är, Idag händer det precis ingenting. Det ända som är bestämt är att jag ska tanka lite senare. Alltif lika roligt, jag sitter just nu i bilen vi hörs sen pussar!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3550790/images/2012/pic_5030c5beddf2b3370d004f13.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0